Išduodame laikinuosius asmens pažymėjimus

Teikti prašymą elektroniniu būdu: SPAUSKITE ČIA.

Laikinieji asmens pažymėjimai išduodami nepasiturintiems asmenims be nuolatinės gyvenamosios vietos arba praradusiems teisę į ją, kurie neturi Lietuvos Respublikos piliečių pasų ar juos atstojančių tapatybę patvirtinančių dokumentų.

Asmuo, norintis gauti laikinąjį pažymėjimą, turi pateikti:

  • prašymą (pildomas centre) (prašymo forma);  
  • nuotrauką (3x4);
  • bet kokį turimą dokumentą su nuotrauka (originalą ar kopiją).

PASTABA. Atsižvelgiant į aplinkybes, asmuo papildomai turi pateikti:

  • pažymą iš policijos apie užregistruotą pranešimą dėl asmens dokumentų praradimo;
  • pažymėjimą, išduotą laisvės atėmimo kardomojo kalinimo įstaigos ar socialinės bei psichologinės reabilitacijos įstaigos.

Laikinasis asmens pažymėjimas išduodamas kreipimosi dieną, jei asmuo pateikia visus būtinus dokumentus.

PASTABA. Asmuo, kuriam išduotas laikinasis asmens pažymėjimas, siunčiamas į Vilniaus apskrities VPK Migracijos valdybą dėl Lietuvos Respublikos piliečio tapatybės dokumento arba leidimo nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje gavimo.

Dėl laikinojo asmens pažymėjimo išdavimo prašome kreiptis į Vilniaus miesto socialinių paslaugų centro vyresn. socialinę darbuotoją Gitą Kraujalienę, adresu Sausio 13-osios g. 10, 207 kab. Telefonas pasiteirauti: 8 683 83577 el. p. gita.kraujaliene@spcentras.lt

Dokumentai priimami Vilniaus miesto savivaldybėje įsikūrusiame Klientų aptarnavimo centre (KAC), adresu Konstitucijos pr. 3, pirmame aukšte prie 13 langelio. Darbo laikas:

pirmadieniais - ketvirtadieniais 8.00 – 17.00 val.

penktadieniais 8.00 - 15.45 val.

Pietų pertrauka: 12.00-12.30 val. 

PASTABA. Prieššventinėmis dienomis dirba 1 val. trumpiau. 

Dėl laikinojo asmens pažymėjimo informacija teikia socialinė darbuotoja Vilma Kudarauskienė, telefonas 8 683 83635, el. p. vilma.kudarauskiene@spcentras.lt.

Informacija atnaujinta 2024-03-01